maanantai 12. joulukuuta 2011

Joulukuun 12.

Kuutten moorning!

Olen nyt ollut viikonlopun hiukkasen sillä lailla postailematta. Toivottavasti ette ole ihmetelleet!
(Joulukiireitä... Joulukiireitä...)

Eilen joulukalenterista tupsahti...

...Piparkakku-ukko-asu!


Fe... Felix? Miksi puhut robottimaisella äänellä?

Siksi-koska-minä-olen-robotti-Felix!
Felix-lähti-joulubollyjen-messuille.


Jaahas... *TSIKI-TSII*

Felixiltä tuli viesti!

Luetaampa se:

Toivottavasti hän kirjoittelee useamminkin viestejä... Ja laittaisi kuviakin...


Minä-olen-tällä-välin-ystäväsi.


Jupulista, jepulista!

Niin... Mihinkäs me jäimmekään?

Niin. Pipariukko-asuun.






Tuolta se näyttääpi. Ja tänään kalenterista tulee ladattava värityskuva!


Laittelen iltapäivällä Felixille sähköpostia! No, siihen asti:

Huomiseen!

-Ronima-tonttu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoimassa? Anna palaa! Kommentit moderoidaan ennen niiden julkaisua, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei ilmesty näkyviin heti. Yritän vielä nykyäänkin (2023-) käydä kommentteja kurkkimassa!