maanantai 9. heinäkuuta 2012

Terveisiä, ehdotuksia, yms. OSA1

Heissan, Pandat!

Olen saanut valtavasti vastauksia EmailMeFromiini (Roniman Kesäkyselyyn)!

Tässä terveisiä:

Poju108:

"Ronima, sä oot best! T: Poju108, fanisi!"

Luvi:

"Hei katsokaa mun videoita juutubesta ja lukekaa myös mun blogia sekä Roniman!"


susansa1:
"Hyvää kesää kaikille ja lukekaa mun sekä Roniman blogii <3 susa"


Ja toiveita...


Fataliinaus toivoi, että tämän postauksen lukisi mahdollisimman moni.
Ja hän antoi kivan idean, että laittaisin blogiini jotakin hyvää musiikkia. Ehdotuksiakin saa laittaa musiikista, sillä olen tehnyt kyseisen sivun!


Ja Poju108 haluaisi blogiini "musikaalisen kyselyn"... Täytyypä suunnitella .

Ja SUUUUUUURET kiitokset kaikille, jotka ovat kirjoitelleet mulle 
Siitä tulee hyvä mieli.

No, laittakaapas lisää palautetta ja ehdotuksia tulemaan!

-Ronima


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoimassa? Anna palaa! Kommentit moderoidaan ennen niiden julkaisua, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei ilmesty näkyviin heti. Yritän vielä nykyäänkin (2023-) käydä kommentteja kurkkimassa!