maanantai 23. kesäkuuta 2014

Vanhoja ja vieläkin parempia aikoja (osa 2)

Hyvää huomenta jälleen, ystäväiset!

Hei, mun piti aloittaa tänään!

Tjaa, huomenta joka tapauksessa. Sinullekin. Aloitetaanko jo muistelu?

No minun puol...hyvä. No muistattekos, ystäväisemme, kun...


...oli Halloween vai? Miksi laitoit mun kuvan tohon? Äh, unohda. No mitenkäs...


...muistuu mieleenne Roniman Mistä Löytyy -kilpailut? Saimme yhden kerran onnistumaan...ja pinssikin annettiin Minna-Keijulle!

No kyllä minä muistan sen kuin omat task...oho, näissähän ei oo taskuja!

*huokaus* Mitä täällä heti aamutuimaan höpötetään??!

Ah, Felix. Täällä jutellaan v...ai vanhoja aikoja? Kivaa! Näyttäkää mull...Eipä nyt hätäillä! Muistatteko kun...


...Evron toi sen kamalan robotin viidakkoon?

Muist......an!

Ei saa keks...keskt...kekst...KESKEYTTÄÄ!

MIKSEI?!

No huhhuh! Asiaan, asiaan. Muistatteko kun...


...melkein joka talvi Panfussa oli IGLU!

En tykkää igluista. Ne ovat liian kylmiä...

Jaa!

Täh? Kuka se oli?!
Täh? Kuka se oli?!
Täh? Kuka se oli?!

Minä...tästä vaan...ööö...lähden!

Hhhei! Odot....*klonks*

Sinne meni...kuka se oli?!

Näytti vähän...ei se voi olla...huhhuh... Lienee parasta lopettaa tältä päivältä! Tapaillaan!

Tassutellen,
Roottori, Felix ja Ronima

(sekä joku Hra. tai Rva. tai Nti. Tuntematon!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoimassa? Anna palaa! Kommentit moderoidaan ennen niiden julkaisua, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei ilmesty näkyviin heti. Yritän vielä nykyäänkin (2023-) käydä kommentteja kurkkimassa!