maanantai 20. helmikuuta 2012

Suunnitelmia...

Huomentaaaaa *haukotus heti perään*!

Ella ja Max ovat keksineet kolme hyvää suunnitelmaa, joilla voisimme karkoittaa lumiukkohirviön pois.
No, tässä ne ovat:















A, B vai C?
Minun mielestäni C tai D.
A ei mun mielestä olisi oikein toimiva, tuskinpa lumiukkokaan noin pelästyisi.
No, enemmistö saa päättää!

Sitten olisi vuorossa...

Mistä löytyy?


Tänään vuorossa Mistä löytyy?-kilpailussa hiukan erilainen kysymys.



Kysymys kuuluu: Mistä löytyy tällainen ruukku, ja mitä ruukusta nousee tasaisin väliajoin? Kirjoita vastaus perjantaihin mennessä, voit voittaa Mistä löytyy?-pinssin. Kiitos osallistumisesta!

Tuollainen kilpailu tällä kertaa. Eli vastata voit siis kommenteissa, olisi kivaa jos osallistuisit. Yritän tosissaan väkertää jonkin näköisen pinssin, jota harmikseen ei voi pukea kyllä Panfussa, mutta sen voi sitten kopioida vaikkapa omaan blogiinsa.

Mitäs muuten tuumitte uudesta väliaikaisesta yläkuvasta? Uutta yläkuvaa aloitin jo eilen raapustamaan, siitä ei kai tullut kovinkaan hieno... Mulla on siihen koko hommaan täysin uusi idea, toivottavasti kukaan ei ole sitä ehtinyt keksiä...

Mutta nyt minä en enää rasita silmiänne tällä kirjoitusinnolla, vaan menen tekemään aamupalaa. Huomatkaa siis, että tätä postausta ei ole kirjoitettu ajastuksella, vaan ihan totta, olen hereillä jo tähän aikaan.
No mites nyt mun sormet näin savuaa? Nyt kyllä lopetan tämän postauksen ja sanon moikka.

Tassuittain,
Ronima


P.S. Tällä viikolla viikon reilu panda on... Tupseli! Paljon onnea, saat kopioida vaikkapa tuon kuvan omaan blogiisi. Vielä kerran: Paljon onnea!













2 kommenttia:

  1. Kiitti Ronima!Kopioin ton kuvan mun blogiin.Saanko muuten tehä myös tuommoisen viikon reiluin panda jutun? T.V tupseli

    VastaaPoista
  2. Mun puolesta saat ihan vapaasti tehdä "Viikon reiluin Panda"-kilpailun, kunhan se ei ihan täysin samanlainen ole, kuin tämä. Vielä kerran, onnea!

    VastaaPoista

Kommentoimassa? Anna palaa! Kommentit moderoidaan ennen niiden julkaisua, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei ilmesty näkyviin heti. Yritän vielä nykyäänkin (2023-) käydä kommentteja kurkkimassa!