keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Yllätyskone toimii tänään!

Huomenia, Pandaiset!

Varmaan ootte ihmetelleet, miksi olen postaillut videoilla! 
No, latasin tällekin koneelle tuon CamStudio - ohjelman, jolla voi sitten kuvata näytön eri osia.
No, siinä on kaikki hiiren kursorinmuokkaukset ja semmoiset, mutta tuo perus-hiiri ainakin saa riittää...

Sen voi ladata vaikkapa tästä!
(HUOM! LINKKI VIE SUORAAN LATAUKSEEN, ELI KONEESI ALKAA HETI LATAAMAAN SITÄ!)


Mulla ainakin toimii, varsinkin kun valitsee sieltä niin että sen nauhoitettavan alueen saa rajata itse käsin.

Niin, mutta asiaan.
Tänään on yllätyskonepäivä, eli siis viidakon luolassa olevasta yllätyskoneesta saa
jonkin tavaran, ja se jokin tavara on...

...Elmu kelmua?
...Uusi hammasharja mulle?


Kääk! Ei noin saa säikytellä, Felix!
No ei se ole Elmu-Kelmua, eikä se ole hammasharja... vaan...

...Pelikonsoli minulle!


No ei. Se on sellainen keltainen kissakaveri minulle!
Nyt sieppasi läheltä.

No, se on siis sellainen Pyramidien Vartija, en muista nimeä. Voisitteko auttaa siinä?
Laittaisitte kommenteissa oikean vastauksen? Oikein vastannut saa... ...Vaikkapa sellaisen hienon voittotodistuksen!

Nyt heti tekemään sitä.

Tassuittain,
Ronima ja KISSAKAVERIIII! Siis Felix.


P.S. Ronima unohti laittaa kuvan tänne:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoimassa? Anna palaa! Kommentit moderoidaan ennen niiden julkaisua, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei ilmesty näkyviin heti. Yritän vielä nykyäänkin (2023-) käydä kommentteja kurkkimassa!