perjantai 4. toukokuuta 2012

KPP ja Vauvavajas nimeltä Billy

Huomenia, arvon Pandaiset pallot.

Tiedättekös, että vauvavalas on saapunut Panfuun?
Sen nmi on Billy. Ai mistä tiedän? Curley kertoi minulle.
Hän osaa kuulemma keskustella valaiden kanssa.

No, ongelma tässä on että Billy on tottunut elämään suolaisessa merivedessä,
mutta Panfun järven vesi on makeaa. Siitä johtuen kaikkien on tehtävä kyynelhymiö järvellä
SATA kertaa. Kyynelet ovat katsokaas suolaisia.

Laitan iltapvllä tähän kuvia, ei onnistu verkon yli iPadilla.

-Ronima

2 kommenttia:

  1. Ronima, mulla on blogissani linkki tänne, haittaako?! Ei varmaan... :P Niin ja olenko mä Jetukan kanssa (joka on myös poika, niin kuin minä. Jetukka on luokkatovarini) jo siellä save the panfubloggers-listalla?! Kiitoksia toivoen Poju108 :D

    VastaaPoista
  2. No moikka!

    Ei haittaa, että sulla on mun linkki, sillä mun blogin linkkihän
    ei oikeestaan oo ees Panfu Blog Suomen listassa. Pelkkää mainostahan se on!

    Ja lisäsin sinut tuonne Save the Panfubloggers-listalle. Uusimmat postauksesi (niiden otsikot) ja ensimmäinen kuva ilmestyvät sinne.

    -Ronima

    VastaaPoista

Kommentoimassa? Anna palaa! Kommentit moderoidaan ennen niiden julkaisua, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei ilmesty näkyviin heti. Yritän vielä nykyäänkin (2023-) käydä kommentteja kurkkimassa!