sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Kuplabileet!.. ja Billyllä on kuulemma ongelma.

Heips, kivat, mukavat, lukijaiseni.

Ensinnäkin olen tosi iloinen siitä, että minulla on jo yhdeksän lukijaa.
Ja olen myös iloinen aktiivisesta kommentoinnista.

Ja kuten viime postauksesta selvisikin, Nano, yksi kivoista mukavista bloggareista on lopannut. Joten hyvää jatkoa Nanolle.

Muutkin ovat tulleet siihen tulokseen, että loppaus olisi hyvä vaihtoehto, minunkin innostukseni alkaa olla loppumaisillaan. Mutta pari kommenttia, ja uusia lukijoita ei ainakaan olisi paha vaihtoehto, eihän?

En toki tarkoita, että olen loppaamassa, minun täytyy vaan löytää.. tiedättehän, uusi innostus.
Panfun viikkotehtävät eivät ole oikein enää kivoja, tai no ovat, mutta aikas tylsiä. Ja "pari päivää" ovat yleensä pari viikkoa.

Mutta nyt olisi jälleen aika Viikon Reilun Pandan. Ja se on...

tattadataa... *rumpujen pärinää...*

Poju108!


Onnea sinulle, voit kopioida kuvan omaan blogiisi!
Ja kuukauden bloggarina toukokuulle on...

Wilijonkka!


Onnea teille.

Muuten, olettekos jo käyneet Billyn kidassa olevissa kuplabileissä?
Siellä on hauskaa. Mikä se uusi tekstarikuvasto on? En ole löytänyt sitä.
Siitä puhutaan Panfu-Blog Suomessa.

Olen aika pihalla uusista jutuista, joten kertokaahan minullekin.

Niin, Billyllä on kuulemma ongelma, Curleyn mukaan. Lukekaapas lisää äskenkin mainitusta Panfu-Blog Suomesta.

Mitäs muuten tuumitte uudesta ulkoasusta? Minkälaisen yläkuvan haluaisitte?
Ja profiilikuvan?

Luvassa on ehkä myös pari kilpailua... ...jos vain jaksan järjestää.
No, tällainen posti teille tälläkertaa.

Tassutellen,
Ronima


1 kommentti:

Kommentoimassa? Anna palaa! Kommentit moderoidaan ennen niiden julkaisua, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei ilmesty näkyviin heti. Yritän vielä nykyäänkin (2023-) käydä kommentteja kurkkimassa!