maanantai 15. lokakuuta 2012

Setä Risotto

Hyvää aamupäivää, Pandat!

Ellan setä Risotto on tulossa Panfuun. Hän myy Bollyhuonekaluja. Ella sai häneltä kirjeen:

Aloha, rakas Ella!
Tulin juuri takaisin Havaijilta, siellä oli muutama todella kaunis ranta ja mukavia ihmisiä. Olin siellä pari kuukautta, ja se oli kyllä hienoa aikaa! :)
Seuraava työtehtäväni on Englannissa: kuningatar pyysi minua tekemään hienostuneita skottityylisiä vaatteita hänen koirilleen! :mrgreen: Etkö usko? Katsopa tätä kuvaa, jonka laitoin kirjeen mukaan. Minä en myy siis enää pelkästään Bolly-huonekaluja, vaan myös vaatteita eläimille. :D
Viime vuonna olin Kiinassa, ja möin keisarin flamingoille seisomavessanpyttyjä -se oli aika hullunkurinen juttu.Mutta nyt ota tuolistasi kiinni, Ella hyvä. Sen jälkeen kun olen käynyt Englannissa, tulen Panfuun! Kuinka nopeasti aika rientääkään…siitä on jo neljä vuotta, kun olen nähnyt sinut viimeksi. Aivan liian kauan! Mut tiedäthän, kaupparatsun on oltava aina liikkeellä. :) Minä luulen, että olen siellä jahtini kanssa joskus viikon keskivaiheilla. Aion ankkuroida purteni satamaan, ja olen tosi iloinen nähdessäni sinut ja muut Panda-asukit!Aloha!(Havaijilla sanotaan niin sekä tavatessa että hyvästellessä)
Setäsi Hans-Peter 

Hän oli ilmeisesti myös lähettänyt kuvan:

 

Aikas vanhanaikainen kuva... mutta selkeä.

Ellalla on kuulemma paljon tekemistä, ennen kuin Risotto tulee Panfuun. Hänen pitää siivota, pestä ikkunat... ja kaikkea muutakin tuollaista.

Mullapas ei muuta, meen hengailemaan kaupungille :)

Tassuittain,
Ronima



P.S. Bloggariliitto on tekemässä kommenttikampanjaa... siitä lisää myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoimassa? Anna palaa! Kommentit moderoidaan ennen niiden julkaisua, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei ilmesty näkyviin heti. Yritän vielä nykyäänkin (2023-) käydä kommentteja kurkkimassa!